Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GY.I.K.

GY.I.K.

Gyakran Ismételt Kérdések

 

1. Mi történik abban az esetben, ha nem jó a kiválasztott méret?

Minden esetben, ha bizonytalan a kiválasztott termék méretében, keresse ügyfélszolgálatunk, és segítünk a döntésben. A cipők esetében a meglévő cipője talphosszából tudunk kiindulni, vagy segítséget adunk a mérettáblázat alapján miként kell lemérni a lábát.

Amennyiben ennek ellenére problémája lenne a megrendelt termék cseréjével, úgy felár ellenében van mód a cseréjére. GLS futár segítségével ez 1 490 Ft többlet költségbe kerül. Minden esetben szükséges igényét ügyfélszolgálatunknak e-mailen keresztül jeleznie.

2. Mennyi idő alatt érkezik meg a megrendelésem?

Az általános szállítási határidő munkanapon 15 óráig beérkezett rendelés esetén 3 munkanap. Ettől a rendelkezésre álló raktárkészlet függvényben minden esetben tájékoztatni fogjuk. Mind GLS futár igénybevétele esetén, mind csomagautomata használatakor a közreműködő sms-ben fogja értesíteni a kiszállítás/automatába helyezés idejéről. Az ingyenes személyes átvétel választása esetén az átvételi pontra való kiszállításról és az átvételi pontos időpontjáról külön értesítést küldünk.

3. Meg tudom adni rendeléskor, melyik napra kérem a csomagom kiszállítását?

A rendelési folyamat során erre nincsen lehetőség, viszont a megjegyzés rovatban feltüntetheti, melyik napszakban alkalmas a kiszállítás.

4. Csak webshopon keresztül lehet rendelni? Leadhatom rendelésem telefonon, vagy e-mailen keresztül is?

Természetesen elérhetőségeink bármelyikén le tudja adni megrendelését. Ha nem a webshopon keresztül rendel, minden esetben visszaigazoló e-mailt küldünk, amelyre válaszul tudja megrendelési szándékát megerősíteni. Ez esetben jeleznie szükséges a pontos elérhetőségeit (cím, telefonszám) és a kívánt szállítási és fizetési módot (Borgunos fizetésre ez esetben nincsen lehetőség).

Ajánljuk figyelmükbe az „Üzlet” menüpontot, ahol értesülhet a viszonteladók listájáról. Előfordulhat, hogy viszonteladói hálózatunkban nincsen készleten a webshop teljes kínálata, ezért érdemes vásárlás előtt tájékozódni az aktuális készletről.

5. Ha vásárolok a webshopon keresztül egy cipőt, de garanciális időn belül tönkremegy, mi a teendőm?

Az Általános Szerződési Feltételekben rögzített szerint minden termékünkre a jogszabályban előírt garanciát vállalunk. Amennyiben problémája adódna jelezze felénk elérhetőségeinken. Minden esetben igyekszünk olyan megoldást keresni, hogy az ügyintézés végén vásárlóink elégedettek legyenek a termékkel és a szolgáltatással egyaránt, ezért mindig egyedileg bíráljuk el a vásárlói panaszokat.

Keresés